صحن حضرت زهرا (س) در نجف تا پایان امسال گشایش می‌یابد

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، با متراژ ۲۲۰ هزار مترمربع تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسف افضلی عصر شنبه در حاشیه افتتاحیه همایش معاونت های خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پارسال با وجود مشکلات اقتصادی، کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال پیش از آن ۳۵ درصد افزایش داشت، افزود: امیدواریم این مشارکت ها امسال هم همین حدود رشد داشته باشد.

وی گفت: تمام ایران خیّر حرم‌ساز هستند، افرادی را داریم که از محروم‌ترین نقاط کشور کمک می‌کنند و همه سر سفره اهل بیت (ع) نشسته اند. حتی از کشورهای مختلف و اهل سنت هم به بازسازی عتبات عالیات کمک می‌کنند.

مدیر امور هماهنگی استانهای ستاد بازسازی عتبات عالیات هم در خصوص این همایش گفت: همایش مدیران و مسوولان بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات برای بررسی عملکرد امور بانوان به مدت سه روز در مشهد ادامه دارد.

سلیمان شکری افزود: پیشنهادها در خصوص روند توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه عراق و سوریه و جمع‌بندی برای پیشرفت برنامه‌ها و مبنا قرار گرفتن طرحها، برای ادامه کار از جمله اهداف این همایش است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha