ربیعی: مقابل استقلال عقب نخواهیم نشست/ از حذف سرخآبی‌ها ناراحت شدم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم مس رفسنجان درباره دیدار با استقلال گفت: در دیدارهای قبلی برای کسب امتیاز کامل به میدان رفتیم و بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتیم؛ همین ایده و برنامه را مقابل استقلال هم خواهیم داشت و عقب نخواهیم نشست.

به گزارش ایرنا، «محمد ربیعی» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: تیم استقلال برای من تیم محترمی است که هواداران کثیری دارد و امسال هم شرایط خوبی دارد و از کادر فنی محترمی برخوردار است. فکر می‌کنم بازی فردا (شنبه) به دلیل تشابهات فنی زیادی که ۲ تیم دارند بازی باکیفیتی خواهد بود. اول برای هر ۲ تیم آرزوی سلامتی می‌کنم و سپس امیدوارم دیدار قشنگ و تماشاگرپسندی از آب دربیاید.

وی درباره غایبین تیمش در این مسابقه خاطرنشان کرد: همه بازیکنانم را در اختیار ندارم اما نسبت به بازی‌های دیگر شرایط بهتری داریم. مقابل نساجی و گل گهر سه چهار نفر را نداشتیم ولی این بار وضعیت ما کمی بهتر است. امشب مشخص خواهد شد که چه نفراتی نمی‌توانند مقابل استقلال به میدان بروند.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره دیدار با استقلالِ بدون شکست و اینکه برای تساوی به میدان می‌آید یا برد گفت: رکورد خوبی برای استقلال است. تیم ما هم رفته رفته نشان داده می‌شود به آن به چشم یک تیم باشخصیت نگاه کرد. برنامه‌ریزی خاصی داریم و تفاوتی در مکتب و فلسفه ما در این مسابقه ایجاد نمی‌شود. در بازی‌های قبل برای کسب امتیاز کامل به میدان رفتیم. نسبتا بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. همین ایده و برنامه را مقابل استقلال هم خواهیم داشت. عقب نخواهیم نشست اما بحث دفاع و حمله در طول یک بازی طبیعی است. مقابل گل‌گهر و پرسپولیس و تراکتور و نساجی هم بازی خوبی به اجرا گذاشتیم. امیدوارم فردا روز خوبی برای مجموعه و تیم ما باشد و بچه‌ها با تمرکز بالا در زمین حاضر شوند.

ربیعی در پایان درباره حذف سرخآبیی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: متاسفانه رای ۲ تیم استقلال و پرسپولیس آمد و واقعا ناراحت شدم. این ۲ تیم در زمین زحمت کشیدند و حقشان بود در آسیا شرکت کنند و امیدوارم این نوع مشکلات دیگر به وجود نیاید. تیم‌ها در طول فصل تلاش می‌کنند و باید در این مسابقات حاضر شوند.

تیم مس رفسنجان باید فردا از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال استقلال برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha