حذف از آسیا سوژه اصلی آخرین تمرین سرخپوشان

تهران- ایرنا- در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با پدیده بازیکنان و کادر فنی درباره حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند و از این بابت ناراحت بودند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید از ساعت ۱۵ در مشهد به مصاف تیم پدیده برود. 

بر همین اساس آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان تهرانی امروز (جمعه) بعد از جلسه فنی برگزار شد. در جلسه فنی، نکات لازم توسط کادر مربیان در خصوص دیدار برابر پدیده مشهد از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل شد. حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا یکی از اصلی‌ترین بحث‌های امروز تمرین تیم یحیی گل‌محمدی بود و بازیکنان در این باره با کادر فنی صحبت کردند و از این بابت ناراحت بودند.

با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌ها را با انجام حرکات کششی و نرمشی گرم کردند. بعد از آن در قالب سه گروه بازی آقا وسط در دستور کار قرار گرفت؛ بخش‌های بعدی تمرین، هم به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند اختصاص داشت. کریم باقری هم در بخشی از این تمرین به عنوان بازیکن شرکت کرد.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید و سرخپوشان پس از سرد کردن بدن‌ها، راهی رختکن شدند و بعد از استراحت و وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر و اختصاصی، تهران را به مقصد مشهد ترک کنند.

امید عالیشاه، علی شجاعی و حامد پاکدل زیر نظر کادر پزشکی تمرینات مخصوص خود را انجام دادند و وحدت هنانوف و محمد شریفی نیز اختصاصی تمرین کردند. این نفرات شانسی برای همراهی تیم‌شان در بازی هفته چهاردهم ندارند تا یحیی بدون پنج بازیکن خود به مصاف پدیده برود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۲۸ امتیاز تیم دوم جدول رده‌بندی است و شانس این را دارد تا در صورت توقف استقلال بتوانند با عبور از سد پدیده به صدر جدول لیگ برتر راه پیدا کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha