۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84604219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارندگی و طوفان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق استان بوشهر خسارت زد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته بارندگی و سیل اخیر به تاسیسات برق این استان ۱۰۰میلیارد ریال خسارت زد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از غلامرضا حشمتی اعلام کرد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق شهرستان‌های بوشهر، عسلویه، کنگان، جم، دشتی، دیر، تنگستان و گناوه خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: خسارت یادشده مربوط به آسیب به حدود هفت ونیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۷ دستگاه ترانسفورماتور  است.

حشمتی اظهار کرد: شماری از مشترکان نیز دچار بی برق شدند که با تلاش و بسیج همه امکانات و نیروهای اتفاقات و عملیاتی امانی و پیمانی  در کمترین زمان ممکن برق‌دار و شبکه به حالت پایدار برگشت.

وی یادآور شد: در این عملیات ۳۰ تیم عملیاتی متشکل از ۱۱۰ نفر با بهره‌گیری از  ماشین آلات سبک عملیاتی و ماشین سنگین عملیاتی از قبیل جرثقیل و بالابر  اقدام به بازسازی، ترمیم شبکه و تاسیسات آسیب دیده کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: از مشترکان هم استانی  انتظار است در جریان بارندگی ها به منظور پیشگیری و تسریع در برقرای ارتباط با این شرکت   هرگونه اختلال در جریان برق را از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با سامانه پاسخگویی ۱۲۱ گزارش دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha