۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85489445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در دولت سیزدهم

بوشهر- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی این استان در دولت سیزدهم ۸۰ درصد افزایش یافت و دسترسی مردم به خدمات درمانی تسهیل شد.

دکتر حسن ملکی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: ۸۰۰ تخت بیمارستانی حاصل مصوبات سفرهای استانی آیت الله شهید رییسی در این استان راه‌اندازی و فعال‌سازی شد و این در حالی است که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یک‌هزار و ۶۰ تخت فعال دانشگاهی و یک‌هزار و ۵۷۶ تخت دانشگاهی و غیردانشگاهی در استان بوشهر ایجاد شده بود.

وی افزود: افزایش ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در مدت سه سال دولت آیت‌الله رییسی که در حال ساخت‌ و ساز یا فعالیت است، نشان از دغدغه‌مندی و رفع مشکلات مردم از سوی این اسوه خستگی‌ناپذیر است.

ملکی زاده تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی که در استان بوشهر غیرفعال بودند در دولت آیت‌الله رییسی فعال شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: توسعه ، تجهیز و فعال سازی بخش های بیمارستانی در دولت سیزدهم دسترسی مردم به خدمات درمانی را تسهیل کرده است.

ملکی زاده گفت: افزایش ارایه خدمات خدمات تخصصی و فوق تخصصی باعث کاهش سفرهای درمانی مردم استان بوشهر به استان های همجوار و پایتخت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲هزار طرح بهداشتی که در راستای تقویت تقویت شبکه‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم آغاز شده است ۱۱۷ طرح مربوط به این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha