۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84599346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از کردستان

۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84599346
چند خبر ورزشی از کردستان

سنندج- ایرنا- دعوت بانوی کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان کشور، میزبانی سنندج در دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و حضور ۲ ووشوکار استان در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور، عناوین خبرهای کوتاه ورزشی در کردستان است.

به گزارش ایرنا، "زهره جلالی" بانوی کردستانی به آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور پیش از اعزام به مسابقات جام ملت های بانوان آسیا به میزبانی کشور هند دعوت شد.

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشور ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان که در ۲ مرحله از روز دوشنبه ۱۳ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود، فراخواند.

این آخرین مرحله اردوی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات قهرمانی بانوان آسیا است و از مجموع ۲۶ بازیکن دعوت شده، ۲۳ نفر در لیست نهایی و به عنوان تیم ملی بانوان ایران به کشور هند اعزام می شوند.

محل اسکان این اردو در هتل آکادمی واقع در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی و همچنین مرکز اقامتی مجموعه پارس در منطقه آزاد کیش خواهد بود.
 

سنندج میزبان دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته یک کشور شد

دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور ۲ نماینده از کردستان در نیمه دوم دی ماه آغاز می شود شهر سنندج به عنوان میزبان مسابقات گروه (A) تعیین شده است.

با اعلام فدراسیون بسکتبال، تیم تیروژ حیات کردستان میزبانی دور برگشت رقابت‌های گروه (A) در بخش تیم‌های شمال را برعهده گرفته است.

تیروژ حیات کردستان در گروه (A) رقابت ها با تیم‌های مهام تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد همدان هم گروه است و مسابقات دور برگشت خود را از ۲۱ دی ماه در سنندج برگزار می کند.

این رقابت ها به مدت ۶ روز و در سالن آزادی شهر سنندج با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 

دعوت ۲ ووشوکار کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور

پس از درخشش در رقابت‌های ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور "فاتح حیدریان" در بخش تالو و "کیانوش شیری" در بخش ساندا به اولین اردوی تمرینات آمادگی ملی پوشان ووشو کشور دعوت شدند.

تیم ملی ووشو کشورمان خود را برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی آماده می کند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مرداد ماه سال آینده به میزبانی کشور چین و در شهر هانگژو برگزار می‌شود.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha