۶ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84592514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۵۸ مبتلای جدید کرونا در خراسان شمالی بستری شدند

بجنورد- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته ۵۸ مبتلای جدید کرونا در استان بستری و یک بیمار کرونایی نیز فوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی روز دوشنبه اظهار داشت: با بستری ۵۸ مبتلای جدید به کرونا در استان، هم اینک ۱۵۲ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا، گفت: واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند یا نوبت دز سوم آن ها فرا رسیده است باید سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.
پورنقی افزود: بی‌توجهی به واکسیناسیون و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند، روند کاهشی تلفات را معکوس کند و بار دیگر وضعیت قرمز را به نقشه کرونایی استان بازگرداند.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد،  شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج و گرمه در وضعیت رنگبندی آبی کرونایی و سه شهرستان شیروان، اسفراین و جاجرم نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha