۱۰ نفر از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شدند

مشهد- ایرنا- رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون هندبال از هشت بازیکن نوجوان و ۲ کادر فنی این استان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت کرد.

رضا علیزاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت پسر بازیکن به همراه یک مربی و یک ماساژور توسط فدراسیون هندبال دعوت شدند تا در ۲ گروه جداگانه در اردوی تیم ملی نوجوانان که ماه جاری در تهران برگزار می شود شرکت کنند.
وی ادامه داد: برگزاری و میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان کشور در شرایط سخت کرونایی در مشهد فرصتی ایجاد کرد تا چهار تیم از این استان در این مسابقات شرکت کرده و تیم های سبزوار، تربت‌جام و مشهد موفق به کسب مقام های اول، دوم و چهارم کشور شوند، این نتایج توجه مربیان و کادر فنی تیم های ملی نوجوانان را به هندبالیستهای شایسته خراسان رضوی جلب کرد.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: شایسته است از مربیان سازنده و پرتلاش این نوجوانان از جمله حسن صالح آبادی از سبزوار و نوید قندی از تربت‌جام و همچنین هیاتهای هندبال سبزوار، تربت‌جام، مشهد و نیشابور قدردانی شود.
وی افزود: دارینی، مسعودنیا، راه شناس و وفایی دوست  از سبزوار، مرادلی و نوروزی از تربت‌جام، غلام نژاد از مشهد و رشیدآبادی از نیشابور هشت هندبالیست نوجوان استان در ترکیب اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هستند.
علیزاده ادامه داد: حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی و رضا سرسنگی به عنوان ماساژور در ترکیب کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور دارند.   

در حال حاضر خراسان رضوی حدود هزار هندبالیست شامل ورزشکاران آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha