استخوان بندی تیم ملی هندبال از ورزشکاران خراسان رضوی شکل گرفته است

مشهد- ایرنا- رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: با توجه به تعداد بسیار ورزشکاران این استان در تیم ملی هندبال مردان ایران، می توان گفت استخوان بندی این تیم از ورزشکاران خراسان رضوی شکل گرفته است.

رضا علیزاده روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از ۲۳ ورزشکار عضو تیم ملی، هفت نفر از خراسان رضوی هستند و این استان بیشترین ملی پوش هندبال را در این تیم دارد.

وی ادامه داد: اصفهان با ۶ ورزشکار در رده بعدی قرار دارد و علی بخشی به عنوان فیزیولوژیست این تیم از سبزوار در کادر فنی تیم ملی هندبال حضور دارد.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: چهار ورزشکار از مشهد و سه ورزشکار از سبزوار این استان در ترکیب تیم ملی هندبال حضور دارند و اکنون این تیم در اردوی آماده سازی برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی عربستان است.

وی افزود: این بازیها که حکم انتخابی مسابقات جهانی هندبال در سال آینده میلادی را دارد از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن در شهر دمام عربستان برگزار می‌شود.

علیزاده ادامه داد: پریسا عنبرستانی با سابقه عضویت در تیم ملی هندبال بانوان، به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب تیم ملی کنار رفت و آرزو کیان‌ آرا با نمایش شایستگی خود به عضویت تیم ملی درآمد.

در حال حاضر خراسان رضوی ۲۰ هندبالیست حرفه ای و حدود هزار هندبالیست آماتور و نیمه حرفه ای دارد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha