عناوین روزنامه‌های بیست و هشتم آذرماه خراسان رضوی

روزنامه‌های خراسان رضوی روز یکشنبه بیست و هشتم آذرماه ۱۴۰۰ مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "تاریکخانه شرکت‌های دولتی" را منتشر کرد و نوشت: ابهام در وضعیت زیان دهی، بدهی نجومی و حقوق نامتعارف در شرکت‌های دولتی همزمان با آغاز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ پابرجاست، مجلس چگونه این روند را اصلاح می‌کند؟

عکس نخست روزنامه خراسان نیز با عنوان "راهبرد ملی برای جهانی شدن زبان فارسی"، تصویری از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

ویژه‌نامه استانی خراسان:

این ویژه‌نامه محلی در تیتر نخست خود عنوان "۲۰ پلاسکو فقط در ۲ خیابان مشهد" را منتشر کرد و به نقل از شهرداری منطقه ثامن مشهد نوشت : ۲۰ پاساژ پرخطر در خیابان‌های آیت‌ الله شیرازی و شهید اندرزگو وجود دارد.

عکس نخست این ویژه‌نامه نیز با عنوان "غبار قره قوم بر چهره سرخس"، تصویری در این زمینه است.

روزنامه قدس:

این روزنامه در تیتر نخست خود با اشاره به تصمیم دولت در باره افزایش سن بازنشسته شدن نوشت: تعویق دوساله بحران صندوقهای بازنشستگی

عکس نخست روزنامه قدس نیز تصویری به مناسبت ۳۵ ساله شدن این روزنامه است.

ویژه‌نامه قدس خراسان:

این ویژه‌نامه استانی نیز که برای استانهای سه گانه خراسان منتشر می شود در تیتر نخست خود نوشت: برخورد با متخلفان بازار شب یلدا

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان هم با عنوان "زیارت محور تصمیم‌سازی" به نقل از شهردار مشهد، تصویری از بازدید وی از این روزنامه به مناسبت ۳۵ سالگی انتشار آن است.

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "چند و چون اقتصادی شب چله" را منتشر کرد.

عکس نخست روزنامه شهرآرا نیز با عنوان "تولد دوباره پهلوانی"، تصویری از گود کشتی باچوخه شهید بابانظر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha