۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84579964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ظرفیت‌های استان برای رفع موانع تولید بسیج شده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌های استان برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان همدان بسیج شده است.

به گزارش ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز جمعه در بازدید از شرکت معادن سرمک شهرستان ملایر افزود: نخستین سفر استانی از ملایر به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان آغاز شد و رفع موانع تولید محوریت این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از این شرکت در جریان مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفتیم و در راستای صدور پروانه فعالیت طرح توسعه این شرکت باید هماهنگی‌هایی با مسئولان کشوری صورت گیرد.

استاندار همدان ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست کشور دعوت خواهیم کرد که از این واحد بازدید کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: در ادامه این سفر در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملایر، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح و در جهت رفع مشکلات مصوبات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز گفت: شرکت معادن سرمک چهار طرح توسعه‌ای دارد که در دست اجرا است و در زمینه صدور مجوز مشکلاتی دارد.

"حمیدرضا متین" افزود: برای هر واحد توسعه‌ای حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: یک طرح توسعه این شرکت فلوتاسیون سرب و روی است که جزء دانش فنی خاص دنیا است و این شرکت این دانش را به دست آورده است و امیدواریم شرایط آن را امروز احصا کنیم و پروانه بهره‌برداری برای این واحد صادر شود.

متین توضیح داد: این شرکت در منطقه حفاظت شده قرار دارد و عملکرد آن از نظر زیست محیطی دارای اهمیت است.

به گزارش ایرنا؛ استاندار همدان در سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر از شرکت معادن سرمک بازدید کرد و تشکیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از شرکت‌های بافتینه و بافتسان و واحدهای فرآوری فروسیلیس در شهرک صنعتی جوکار و دیدار با امام جمعه ملایر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار همدان به این شهرستان است.

شرکت معادن سُرمک سال ۱۳۵۱ با هدف اولیه استخراج سرب و آهن به عنوان ۲ فلز حساس در صنعت روز جهان، با پشتوانه معدن آهنگران واقع در شهرستان ملایر تاسیس شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha