۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84579964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ظرفیت‌های استان برای رفع موانع تولید بسیج شده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌های استان برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان همدان بسیج شده است.

به گزارش ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز جمعه در بازدید از شرکت معادن سرمک شهرستان ملایر افزود: نخستین سفر استانی از ملایر به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان آغاز شد و رفع موانع تولید محوریت این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از این شرکت در جریان مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفتیم و در راستای صدور پروانه فعالیت طرح توسعه این شرکت باید هماهنگی‌هایی با مسئولان کشوری صورت گیرد.

استاندار همدان ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست کشور دعوت خواهیم کرد که از این واحد بازدید کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: در ادامه این سفر در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملایر، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح و در جهت رفع مشکلات مصوبات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز گفت: شرکت معادن سرمک چهار طرح توسعه‌ای دارد که در دست اجرا است و در زمینه صدور مجوز مشکلاتی دارد.

"حمیدرضا متین" افزود: برای هر واحد توسعه‌ای حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: یک طرح توسعه این شرکت فلوتاسیون سرب و روی است که جزء دانش فنی خاص دنیا است و این شرکت این دانش را به دست آورده است و امیدواریم شرایط آن را امروز احصا کنیم و پروانه بهره‌برداری برای این واحد صادر شود.

متین توضیح داد: این شرکت در منطقه حفاظت شده قرار دارد و عملکرد آن از نظر زیست محیطی دارای اهمیت است.

به گزارش ایرنا؛ استاندار همدان در سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر از شرکت معادن سرمک بازدید کرد و تشکیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از شرکت‌های بافتینه و بافتسان و واحدهای فرآوری فروسیلیس در شهرک صنعتی جوکار و دیدار با امام جمعه ملایر از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار همدان به این شهرستان است.

شرکت معادن سُرمک سال ۱۳۵۱ با هدف اولیه استخراج سرب و آهن به عنوان ۲ فلز حساس در صنعت روز جهان، با پشتوانه معدن آهنگران واقع در شهرستان ملایر تاسیس شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha