جشنواره شعر و ترانه بختیاری سبزکوه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین جشنواره شعر و ترانه بختیاری سوزو (سبزکوه) با گستره استان‌های لرزبان کشور خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ابراهیم شریفی افزود:دومین جشنواره منطقه‌ای شعر و ترانه بختیاری سوزو (سبزکوه) با گستره  استان‌های لر زبان کشور و با هدف حمایت از فرهنگ اصیل بومی و بختیاری همچنین کشف و شکوفایی استعدادها  در شهرستان خانمیرزا برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان دومین جشنواره شعر و ترانه بختیاری سوزو (سبزکوه)  به همت انجمن شعر و ادب سهراب خانمیرزا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا یک بهمن‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی، محورهای جشنواره شامل شناسایی و معرفی ظرفیت‌های ادبی و بومی، معرفی و بهره گیری از سبک زندگی،آداب و رسوم صحیح و ارزشمند اصیل فرهنگی در فرهنگ بومی با موضوعات آزاد، سبک زندگی، آداب و رسوم و اصالت در فرهنگ بومی است.

شریفی افزود : داوری آثار در دو رده ی سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال است و هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به زبان لری(همه قالبها آزاد است) ارسال کند.

به گزارش ایرنا،شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha