۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84577271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح زوج و فرد از درب منازل در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: بدلیل تشدید آلودگی هوا، طرح ترافیکی زوج و فرد از درب منازل چهارشنبه و پنجشنبه در کلانشهر اصفهان اجرا و مدارس تعطیل می‌شود.

سرهنگ‌ محمدرضا محمدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مصوبه کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا و به دلیل پایداری و تشدید آلایندگی‌ها در روزهای اخیر در شهر اصفهان، طرح زوج و فرد در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر از درب منازل و از ساعت هشت صبح تا ۹ شب در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: در این ۲ روز فعالیت حضوری مراکز آموزشی و مدارس در تمام مقاطع تعطیل و فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و سایر فعالیت‌های آلاینده نیز متوقف است.
رییس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار توسط ماموران و دوربین‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند.
وی همچنین از تشدید برخورد با وسایل نقلیه سنگین غیر مجاز در معابر شهری کلانشهر اصفهان خبر داد.

شاخص آلودگی هوا در اصفهان طی روزهای گذشته روند افزایشی داشته است؛ مطابقِ پیش‌بینی‌ هواشناسی، با شرایط جوی پایدارِ روزهای پیش رو، غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی افزایش خواهد داشت و به مراتب شرایط آلودگی هوا شدت خواهد گرفت.

اصفهان، آلوده ترین کلانشهر کشور بشمار می آید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha