۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84556888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ملایر: مجلس برای حل مشکلات کشور همراه   دولت است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسایل و مشکلات موجود در کشور یک شبه حل نمی‌شود، گفت: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم و تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه جدی است و مجلس نیز برای تحقق این مهم، همراه و در کنار دولت است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مجلس هم در حوزه قانونگذاری و هم نظارت برای حل مشکلات به دولت کمک می‌کند.

وی تغییر و تحول در دولت‌ها را امری طبیعی دانست و اظهار داشت: شرایط کنونی کشور نیاز به خلاقیت، ابتکار و نوآوری دارد و با روی کار آمدن دولت سیزدهم، مدیران و متولیان امر باید ابتکار عمل داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: امروز مردم از بسیاری متغیرها گلایه‌مند هستند و سطح رضایت‌مندی مردم باید افزایش یابد.

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه باید با افزایش رصایت‌مندی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان را در نطفه خفه کنیم، افزود: مدیران باید هر روز ارتباط خود را با مردم به ویژه در مناطق محروم تقویت کنند.

وی سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌هایی همچون نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، گلخانه‌ها، جیاس انگور، آنژیوگرافی و شهرک مبل و منبت حاجی آباد ملایر را مود تاکید قرار داد و گفت: موانع و مشکلات این پروژه‌ها باید از طریق استان پیگیری و رفع شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مجلس کارهای بزرگی را انجام داده و رهبر معظم انقلاب طی دو مرحله عنوان انقلابی بودن را برای این مجلس به کار برده‌اند.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه مجلس به حقوق‌های نجومی واکنش نشان خواهد داد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشنهادهای سازنده و اولویت‌های خود را در بودجه ۱۴۰۰ به ما ارائه دهند تا در بودجه سنواتی گنجانده شود.

امام جمعه ملایر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه افراد در دوران مسئولیت خود اصول را نباید فراموش کنند، اظهار داشت: چنانچه به حواشی پرداخته شود، دولت‌ها، جریان‌ها، احزاب و مردم آسیب می‌بینند.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" سوء تدبیر، اسراف و تبذیر، عبرت نگرفتن و دچار غرور شدن را از جمله آسیب‌های اجتماعی و حرکت به عقب دانست و افزود: این عوامل باعث می‌شود حالت عقب گرد داشته باشیم.

وی تاکید کرد: حفظ استقلال، دفاع از ارزش‌ها، فرهنگ اصیل، جلوگیری از فرهنگ‌ وارداتی و بهبود معیشت مردم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha