۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84549486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دروازه‌بان مهابادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست

مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: "فردین معتمدی" دروازه بان اهل این شهرستان با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران از تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیوست.

سیاوش شیخ‌آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فوتبالیست مهابادی که در پست دروازه بانی سابقه عضویت در تیم جوانان سپاهان اصفهان، داماش تهران، سردار بوکان و زاگرس مهاباد را دارد، با عقد قراردادی در این تیم تهرانی توپ خواهد زد.

وی ادامه داد: این بازیکن مهابادی هم‌اکنون با ۱۸۶ سانتی متر قد و ۱۹ سال سن، یکی از استعدادهای این رشته در مهاباد محسوب می‌شود که می‌تواند به سنگربانی مطمئن و ثابت برای تیم فوتبال لیگ برتری تبدیل شود.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: هم اکنون "محمدطاهر امینی"و "صابر حسن‌‎پور" ۲ بازیکن دیگر این شهرستان به ترتیب در تیم‌های ماشین‌سازی تبریز در لیگ یک و تیم دسته دومی ۹۰ ارومیه حضور دارند. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پیکان تهران که هدایت آن را سیدمجتبی حسینی برعهده گرفته است هم اکنون از پنج بازی با مجموع ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال فصل گذشته ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۴۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفته بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha