واحد صنفی متخلف در کرمانشاه ۹۰۰ میلیون تومان جریمه شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از کشف تخلف اختفا و امتناع از عرضه شکر در یک فروشگاه بزرگ این استان خبر داد گفت: این واحد صنفی به دلیل تخلف در عدم عرضه کالا در بازار بیش از ۹۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه روز شنبه به نقل از مسعود بیگلری اعلام کرد: بازرسان سازمان صمت استان در بازرسی‌های دوره‌ای که از واحدهای مختلف تولیدی و عرضه ‌کننده انجام می دهند،  یک واحد تولیدی را به دلیل اختفاء و عدم عرضه شکر بسته بندی به یکی از فروشگاهای بزرگ استان شناسایی و پرونده آن را جهت بررسی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال‌ کردند.
او با اشاره به این‌که ارزش پرونده متشکله برای این واحد ۹ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال است،   اظهار داشت: این سازمان برای جلوگیری از بروز تخلفات واحدهای تولیدی و صنفی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمامی متخلفان به‌صورت ویژه برخورد خواهد کرد.
معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت در پایان تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب تخلفات ازجمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، اختفا، امتناع از عرضه کالا و ارایه ندادن فاکتور و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند.

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۰ استان کرمانشاه ٤٢.٩ درصد بود و با این نرخ استان در صدر جدول تورم کشور قرار داشت اما در مرداد ماه امسال این نرخ به ۴۹.۶ رسید،  نرخ تورم در کل کشور در بازه منتهی به مردادماه ۱۴۰۰؛  ۴۵.۲ بود و کرمانشاه پس از استان های ایلام، کردستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی در جایگاه ششم قرار گرفت و پنج پله بهبود یافت.

استان کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱.۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۸۶ دهستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha