۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84538441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ تخت به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۷ تخت در بخش‌های ویژه و عمومی به ظرفیت تخت‌های بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر اضافه شد.

محمود فروزنده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در قالب اعتبارات سطح‌بندی به منظور خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان امام علی (ع) بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: در بخش آزمایشگاه بیمارستان امام علی(ع) دستگاه «اتو آنالیزر تمام اتومات» در جهت تسریع روند ارائه خدمات و تسهیل در پاسخگویی تجهیز و نصب شد که تمامی آزمایشات بیوشیمی توسط این دستگاه انجام می شود و علاوه‌بر آن تمامی آزمایشات هورمونی نیز در این مرکز قابل انجام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به نصب دستگاه‌های دیجیتال «های‌تک» (High tech) در رادیولوژی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در واحد رادیولوژی بیمارستان امام علی(ع) تمامی تجهیزات به روز و از بهترین برندهای موجود در دنیا است.

فروزنده گفت: نصب دستگاه تصویربرداری پیشرفته «سی‌ آرم» از دیگر خدمات ارزشمندی است که در اتاق عمل بیمارستان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود که در جراحی‌های مغز و ستون فقرات استفاده می شود و دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی از طریق امواج اولتراسونیک نیز از دیگر خدماتی است که در سالجاری در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح حمایت مالی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: فرانشیز (تعرفه دولتی) بیمه‌شدگان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دانشگاهی مرکز استان رایگان بوده و در سایر شهرستان‌های استان که بیمارستان اختصاصی تامین اجتماعی ندارد فرانشیز بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی برای تمامی افراد بیمه شده این سازمان رایگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از صدور روزانه ۱۰ هزارنسخه الکترونیک در استان خبر داد و گفت: در استان ۲۳۱ پزشک طرف قرارداد فعال است که ۹۵ درصد آنها نسخه الکترونیک صادر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفر بیمه شده سازمان حدود نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha