جامعه اسلامی به احیاء فرهنگ شهادت نیاز دارد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جامعه اسلامی برای مقابله با تهاجم دشمنان قسم خورده نظام، بیش از هر زمان دیگر به احیاء فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز جمعه در حاشیه تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه تهران در جمع خبرنگاران گفت: تفحص پیکر یک شهیده که مظلومانه توسط گروهک‌های مزدور دموکرات به شهادت رسید در چنین شرایطی پیام های متعددی دارد که مهمترین آن لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی گفت: جنایت گروهک‌های ضد انقلاب بیانگر ماهیت پلید آنها است و تفحص یک شهیده بعد از ٣٧سال، برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده، افشاگر عمق دشمنی استکبار و مزدورانش علیه ملت ایران است.

وی تصریح کرد: تفحص پیکر این شهیده ، نقش زنان این سرزمین را در دفاع از کشور و انقلاب یادآوری می‌کند، زنان فداکار و مومنی که پا به پای مردان در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی حاضر شدند و جان خود را در این راه تقدیم کردند.

محمودی اظهار کرد: یافتن پیکرهای مطهر شهدا، مسوولیت خطیر مردم و مسوولان را در پاسداشت ارزش های انقلاب متذکر می‌شود.
عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران خاطر نشان کرد: مسوولان فراموش نکنند مدیون چه ایثارگری‌هایی هستند و مردم به یاد داشته باشند که باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشند.

شهیده فاطمه اسدی توسط ددمنشان دموکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست درگهواره از دنیا رفت.

پیکر این شهیده سرافراز پس از ۳۷ سال تفحص شد و اموز با حضور مردم تهران تشییع گردید.

علاوه بر برگزاری مراسم وداع با این شهیده ، روز شنبه ۲۲ آبان نیز در معراج شهدای تهران از ساعت ١٥ الی ١٧ با حضور خواهران و ازساعت ١٧ الی ٢٠ با حضور عموم مردم، نسبت به مقام این شهیده ادای احترام شده سپس  پیکر ایشان در سنندج تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha