کمترین فوتی روزانه براثر کرونا طی ۱۰۰روز اخیر در آذربایجان‌غربی ثبت شد

ارومیه- ایرنا- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: فوتی های روزانه کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به چهار نفر رسید که کمترین تعداد طی ۱۰۰ روز گذشته است.

علی احمد آقاپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۲ نفر مربوط به ارومیه، یک نفر مربوط به ماکو و یک نفر دیگر مربوط به میاندوآب بوده است.

وی اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۶ هزار و ۹۵۶ نفر رسید.

وی بیان کرد: این رقم، کمتر از یک دهم بیشترین میزان فوتی ناشی از کرونا طی پیک پنجم است که در روز دهم شهریور امسال اتفاق افتاد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۲ نفر در استان به کرونا مبتلا و ۲۰۹ نفر شامل حدود ۴۴ درصد مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند.

آقاپور اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به ۹۲۲ نفر رسید که کمترین میزان از اوایل مرداد تاکنون است.

وی از بستری شدن ۲۲۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۳ نفر با ونتیلاتور تنفس دارند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۳۱۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده و ۲.۲ درصد آنها جان خود را از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha