۹۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۳۷ فضای آموزشی نیمه کاره در سفر رییس جمهوری به ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز دوشنبه در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: همچنین در سفر رییس جمهوری به ایلام مصوب شد ۲ استخر دانش آموزی این استان در اسرع وقت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: یک هزار و ۱۲۵ فضای آموزشی در سراسر استان موجود است که از تعداد ۳۳۳ فضا با مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: همراهی و اهتمام دستگاه های اجرایی استان با خیرین مدرسه ساز برای انجام رسالت بزرگ آنان یک ضرورت است.

کرمی تاکید کرد: یکی از شاخصه های مهم مدارسی که با مشارکت خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده توجه به کیفیت و رعایت مسایل فنی در ساخت این مدارس است.

وی بیان داشت: طی سفر رییس جمهوری به ایلام همچنین تاکید شد که مدارس کانکسی در برخی نقاط محروم استان بطور کلی پرچیده و به جای آنان مدارس نوساز احداث شود. 

معاون استاندار ایلام با قدردانی از مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، رییس مجمع و تمامی خیرین مدرسه ساز استان گفت: فرهنگ مدرسه سازی مسیر خود را استان ایلام پیدا کرده و بعنوان یک ارزش ولا در حال نهادینه شدن است.

به گزارش ایرنا، در پایان این جشنواره از ۱۴ خیر مدرسه ساز استانی و ملی با اهدای لوح تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha