۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84535015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به سه شهر ملکشاهی اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی و انتقال آب از سد ایلام به سه شهر ارکواز، مهر و دلگشا شهرستان ملکشاهی در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافت.

نجف پورافشار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات انتقال آب از سد ایلام به سه شهر ملکشاهی و روستاهای در مسیر با مشارکت بنیاد مستضعفان و آبفا استان انجام می شود.

وی افزود: انجام این پروژه مشکل تامین آب آشامیدنی روستاهای باولگ، کلک نقی، کلک کلاوند و چندین روستای دیگر که در مسیر این پروژه است را برطرف می کند.

فرماندار ملکشاهی ادامه داد: سفر رییس جمهوری به ایلام منشا خدمات فراوانی برای این شهرستان ملکشاهی است و می تواند بخش اعظمی از مشکلات مردم شهرستان با اجرای مصوبات برطرف شود.

پورافشار در خصوص وضعیت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی نیز یادآور شد: فاز نخست این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل فاز دوم این بیمارستان که شامل محوطه سازی، تاسیسات جانبی و تجهیزات برای مجموعه می باشد ۴۵ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری اختصاص یافت.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: پیش بینی می شود این بیمارستان که از مهم ترین مطالبات مردم شهرستان ملکشاهی است با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهوری در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان ملکشاهی یکی از پروژه‌هایی است که با گذشت بیش از هشت سال از کلنگ‌زنی آن تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌ است اما در سفر رییس جمهوری به ایلام ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافت‌.

شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.   

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha