ضرباهنگ سرمایه‌گذاری در قزوین تندتر شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه ضرباهنگ سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان امسال تندتر شده است،گفت: ۱۴۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری به سرمایه‌گذاران واگذار شده که نشان دهنده رشد ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۷۴ هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شده بود.

این مسوول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۸ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۹۷ مورد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: برآورد سرمایه گذاری مربوط به قراردادهای جذب شده در سال جاری ۵۸ هزار میلیارد ریال است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد ریال بود.

خانپور اظهار داشت: با اجرای طرح های تولیدی سرمایه گذارانی که سال جاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و به منظور ساخت کارخانه زمین دریافت کرده اند، برای ۶ هزار و ۲۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: رشد قابل توجه سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین همزمان با اوج تحریم های ظالمانه دشمنان نشان از عزم دولت و بخش خصوصی برای جهش تولید و رونق صنعت و اشتغال دارد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha