تجدیدنظر در اعتبارات سازمان فنی و حرفه‌ای ضروری است

قزوین-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: تجدید نظر در اعتبارات این سازمان با هدف اثرگذاری بهتر در حوزه رسالت های تعیین شده ضروری است.

به گزارش ایرنا، امیر میمنت آبادی روز پنجشنبه در جریان بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران مرکز قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات فعلی این سازمان متناسب با وظایف تعیین شده برای آن نیست و نیازمند حمایت های دولت و مجلس برای تقویت بودجه هستیم.

وی اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های غیررسمی در کشور دارای ۱۳ هزار کارمند و مربی با ۶۰۰ مرکز و بیش از پنج هزار کارگاه است و با حجم بالایی از وظایف و برنامه ها روبرو است.

این مسوول گفت: سازمان فنی و حرفه ای نقش مهمی در تربیت نیروهای ماهر و توانمندسازی نیروی کار دارد و باید برای تحقق این مهم به شکل مطلوب تلاش شود و تقویت اعتبارات موجب انگیزه بهتر و بیشتر همکاران ما در انجام وظایف خود می شود.

میمنت آبادی همچنین از تلاش برای استانی کردن بودجه فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: پیگیر این مهم از طریق سازمان برنامه و بودجه هستیم.

وی در ادامه از قزوین به عنوان استانی پیشتاز در حوزه راه اندازی مراکز مهارتی جوارکارگاهی و آموزش مهارت های نرم یاد کرد و گفت: این استان عملکرد مثبت و تحسین برانگیزی در این حوزه ها داشته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha