رییس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان عضو صندوق نوآوری شد

تهران-ایرنا- رییس جمهوری طی حکمی سید محسن دهنوی رییس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس را به عضویت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ازین پس دهنوی با حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی به سمت "عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی"

منصوب شده است.

سید محسن دهنوی هم‌اکنون نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و ریاست فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان است.

در حکم رییس جمهوری خطاب به دهنوی آمده است: در اجرای بند(۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیات وزیران، به موجب این حکم به عنوان" عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب می شوید.
آیت الله رییسی او را به کوشش در اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضا در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه های ویژه حمایتی برای حوزه های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت ها و موسسات دانش بنیان توصیه کرده است.
وی همچنین عضو هیات علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بوده و معاونت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از جمله سوابق اجرایی اوست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha