تمدید مهلت ثبت‌نام دومین دوره نمایشگاه ملی آبادایران تا ۷ خرداد

تهران- ایرنا- مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادایران که پیش از این تا ۲۶ اردیبهشت اعلام شده بود، تا هفتم خردادماه تمدید شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور فعال در عرصه آبادانی و پیشرفت مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران در پنج بخش اصلی مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین دوره نمایشگاه ملی آباد ایران تا ۷ خرداد

متقاضیان شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آن به سایت برنامه ملی آبادیران به نشانی www.abaadiran.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه آبادیران در دومین دوره خود با همکاری و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان بسیج سازندگی و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت فناور کشور در بخش‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دامپروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، ایجاد اشتغال و فناوری‌های نرم و آموزشی، از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و توانمندی نخبگان و پژوهشگران برای پاسخ به چالش‌های مناطق کمتر برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها از طریق تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت های بومی مناطق کمتر برخوردار کشور برگزار می شود.

احصای نیازمندی‌های نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور، احصای ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار و تکمیل بانک اطلاعاتی محصولات مرتبط با آبادانی و پیشرفت فناورانه از جمله رویکردهای جدید در برگزاری دومین نمایشگاه برنامه ملی آبادیران است.

«نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا آباد ایران» به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور همچنین مشارکت و هم افزایی ۲۸ نهاد شرکت کننده از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) در پنج بخش مسکن و زیرساخت های توسعه شهری و روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، سلامت، بهداشت و توانبخشی، ماشین آلات کوچک مقیاس و فناوری های نرم و آموزشی برپا شد.

آبادیران در ایستگاه دوم در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان که به عرضه‌ محصولات خود می‌پردازند، رویکرد تقاضامحوری را نیز در دستور کار خود دارد. ازاین‌رو، نمایشگاه برنامه ملی آبادیران در دوره دوم ناظر به رفع نیازهای فناورانه کشور و مساله‌محوری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha