۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۴:۵۱
کد خبر: 84510771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر امنیت داخلی آمریکا با وجود واکسناسیون کرونا گرفت

تهران- ایرنا- رسانه‌های آمریکایی روز سه شنبه از ابتلای آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی این کشور به ویروس کرونا با وجود دریافت دو دوز واکسن کرونا خبر دادند.

به گزارش ایرنا از "نیویورک تایمز"، مارشا اسپینوسا سخنگوی مایورکاس در اظهاراتی گفت: آزمایش کرونای وزیر امنیت داخلی آمریکا روز سه شنبه مثبت اعلام شد. وی که کاملا واکسینه شده است، در طول یک بررسی معمولی متوجه ابتلای خود به کرونا شد.  
اسپینوسا افزود: علایم وزیر امنیت داخلی تنها یک گرفتگی بینی خفیف است. وی دو بار واکسن زده است و بر اساس تمهیدات کرونایی خود را قرنطینه خواهد کرد و از خانه به کارهای خود ادامه خواهد داد. مقامات مشغول ردیابی افرادی هستند که با آلخاندرو ارتباط داشته‌اند.  
به گفته اسپینوسا، وزیر امنیت داخلی آمریکا روز شنبه در یک مراسم در فضای باز در کنار جو بایدن رییس جمهوری آمریکا قرار داشت.  
این در حالی است که رو یکشنبه کالین پاول وزیر امور خارجه اسبق آمریکا براثر کرونا درگذشت. وی نیز کاملا واکسینه شده بود.  
براساس آخرین آمار منتشر شده تا به امروز بیش از ۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در آمریکا به کووید-۱۹ مبتلا شده و از این میان بالغ بر ۷۴۴ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. در این میان ۵۷. ۳ درصد کل جمعیت آمریکا هر دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha