رئیس فدراسیون: ۱۹۰ سالن اسکواش در کشور وجود دارد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون اسکواش اعلام کرد: هم اینک ۱۹۰ سالن اسکواش، پدل و راکت بال با همکاری بخش خصوصی در کشور وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود سلیمانی روز دوشنبه در افتتاح مجموعه ورزشی اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد اظهار کرد: پیشتر ۷۲ سالن ورزشی اسکواش در کشور وجود داشت که با همکاری بخش خصوصی به این آمار افزوده شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی برج میلاد با همکاری و حمایت ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: این مجموعه توسط خانواده کاشفی تکمیل شده است که می تواند به عنوان مرکز تخصصی و استعداد یابی کشور به حساب آید.

۲۸ فضای اسکواش در شهرداری تهران دایر است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری نیز با اشاره به اینکه ۲۸ فضای اسکواش در سطح شهر تهران وجود دارد، بیان کرد: فضاهایی را در سطح پارک ها با تجهیز کورت های شیشه ای در دستور کار خود داریم.

امیر محسنی ادامه داد: هم اینک با ۵۱ فدراسیون تفاهم نامه همکاری داریم و درصدد هستیم تا با هم پوشانی، بسیاری از موازی کاری ها را بر طرف کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران نیز هزار و ۸۰۰ فضای ورزشی در سطح تهران دارد که از طریق برون سپاری توانسته ایم ۶۰ مجموعه را واگذار کنیم.

محسنی با اشاره به اینکه این رویکرد می تواند تصدی گری را از بین ببرد، افزود: با همکاری بخش خصوصی ماهانه پنج میلیارد تومان از هزینه ها کاهش می یابد.

نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این جلسه هفته ورزش را فصل ترویج سلامتی برای کشورمان عنوان و اضافه کرد: برنامه متنوعی از جمله پیاده روی خانوادگی و تجهیز ۲۸ خانه ورزش روستایی و مسابقات قوی ترین مرد میدان را در شهرستان اسلامشهر فردا در دستور کار داریم.

وی همچنین از وزیر ورزش دعوت کرد که در این مراسم حضور پیدا کند.

به گزارش ایرنا، مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر هزار و ۸۰۰ مترمربع در ضلع جنوب غربی برج میلاد ساخته شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha