۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84502803
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۲ کودک فلسطینی و بازداشت ۴ نفر دیگر به دست نظامیان صهیونیست

تهران-ایرنا- ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان درگیری‌هایی که در شهرهای قدس و رام الله رخ داد، دو کودک را که یکی از آنها به ضرب گلوله جنگی زخمی شده بود، دستگیر و ۴ فلسطینی دیگر را بازداشت کرد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری «وفا»، یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ سنگ پرانی یک کودک فلسطینی در نزدیکی شهرک سیلواد در شرق رام الله را با گلوله داد و او را از ناحیه پا مجروح کرد.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند: مجروح یک کودک ۱۵ ساله فلسطینی است که پس از تیراندازی با آمبولانس صهیونیست ها به مکان نامعلومی منتقل شد و نظامیان صهیونیست به آمبولانس فلسطینی اجازه ندادند او را به بیمارستان منتقل کند.

در منطقه باب العمود در مرکز قدس اشغالی نیز یک پسر ۱۴ ساله فلسطینی بر اثر نارنجک صوتی نظامیان صهیونیست در جریان درگیری با جوانان فلسطینی مجروح شد.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) چندی پیش در گزارشی اعلام کرده بود که رژیم اسرائیل بین ۷ مه تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۱  نُه کودک فلسطینی را کشت و ۵۵۶ کودک دیگر را زخمی کرد و دست کم ۱۷۰ کودک فلسطینی را در همان دوره در قدس اشغالی بازداشت کرد.

دستگیری کودکان فلسطینی توسط مقامات رژیم اشغالگر قدس طی سال جاری میلادی به وضوح افزایش یافته است و بر اساس اعلام مرکز اسرای فلسطینی آمار کودکان فلسطینی بازداشت شده توسط اشغالگران صهیونیست از ابتدای سالجاری میلادی تاکنون به یک هزار مورد رسیده است.

مرکز مطالعات اسرای فلسطین امروز (چهارشنبه) در گزارش ماهانه خود با اشاره به اینکه مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی در ماه آگوست به حملات و دستگیری علیه فلسطینی‌ها ادامه داده‌اند، از  رصد ۳۱۰ مورد دستگیری فلسطینی‌ها توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی خبر داد و افزود: در بین آن‌ها ۳۳ کودک و ۹ زن حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha