آذرباتری، مسابقات چهارجانبه گرگان را با یک برد به پایان رساند

ارومیه- ایرنا- سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: این تیم، مسابقات چهارجانبه گرگان را با یک برد و ۲ باخت به پایان رساند.

سالار پاسبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم "آذرباتری" در این رقابت‌ها در نخستین بازی خود در این رقابت ها، سه بر صفر مقابل "هورسان رامسر" شکست خورد.

وی اضافه کرد: در این دیدار، فرهاد نفرزاده سرمربی آذرباتری، تیم را با  ترکیب میربابک موسوی، علیرضا تابان، امیر افشار، آرمان رحمانی، متین احمدی،  محمد بربست و میلاد فتاحی به عنوان لیبرو به زمین فرستاد که در نهایت در سه ست با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

سرپرست تیم آذرباتری ارومیه اظهار کرد: در بازی دوم، "آذرباتری" در مقابل پاس گرگان با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد.

پاسبانی گفت: در سومین بازی نیز روز گذشته، تیم "آذرباتری" موفق شد سه بر یک تیم "شهرداری گنبد" را شکست دهد.

پاسبانی افزود: در این مسابقه، فرهاد نفرزاده تیم را با ترکیب میربابک موسوی، امیر آفتاب آذری، امیر افشار، متین احمدی، محمد بربست، آرمان رحمانی و میلاد فتاحی به زمین فرستاد و در ست اول ۲۵ بر ۲۲ مقابل حریف شکست خورد ولی در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ بر حریف خود غلبه کرد.

سرپرست تیم آذرباتری اضافه کرد: با پایان این ۳ بازی، تیم به ارومیه باز خواهدگشت.

تیم آذرباتری به همراه شهرداری ارومیه دو نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهدبود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha