کشورهای همسایه به توطئه‌های اسرائیل توجه نکنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: برخی از کشورهای همسایه ایران به توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل توجه می‌کنند و باید در این زمینه آگاهانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: آمریکا و اسرائیل به دنبال قطع ریشه اسلام هستند و روسای جمهوری برخی از کشورهای همسایه باید مراقب باشند تا وارد دام و بازی آنها نشوند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی همواره در ارتباط با کشورهای همسایه حسن همجواری را رعایت کرد و همچنین به دنبال تقویت ارتباطات خود در حوزه های مختلف بود و در برهه های حساس به یاری آنها شتافته است.

امام جمعه آستارا گفت: از وزارت کشور انتظار داریم شهرستان آستارا را از وضعیت برزخ فقدان مسئولان در پست های مختلف اجرایی نجات دهند و با توجه به موقعیت مرزی این شهرستان باید مسئولان انقلابی و دغدغه مند در آن مسئولیت بپذیرند.

حافظ نیا با اشاره به گرامیداشت هفته وقف، گفت: وقف، صدقه جاریه است و خیران پس از مشاوره با کارشناسان وقف در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی وقف کنند تا این سنت حسنه در این شهرستان بیش از پیش نهادینه شود.

وی با گرامیداشت هفته سالمندان، افزود: سالمندان از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند و جای این قشر در خانه سالمندان نیست بلکه فرزندان باید همواره از آنها حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) از هیات امنای مساجد خواست نسبت به برگزاری برنامه های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی همت کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha