۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84486698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۶۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت در ناحیه صنعتی طارم هزینه می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار صنایع در ناحیه صنعتی طارم هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات ناحیه صنعتی طارم سفلی که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده برای تامین زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنعتی طارم سفلی از محل اعتبارات داخلی و استانی هزینه خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجوز احداث چاه جدید در این ناحیه صنعتی از سوی شرکت آب منطقه ای استان قزوین صادر شده و آب مورد نیاز سرمایه گذاران برای استقرار صنایع به زودی تامین خواهد شد.

این مسوول افزود: با توجه به استقبال خوب سرمایه گذاران طرح توسعه ناحیه صنعتی طارم سفلی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: تاکنون در ناحیه صنعتی طارم بیش از ۶۵ میلیارد ریال به منظور اجرای پروژه های عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان ها، منبع هوایی، شبکه گاز رسانی و برق رسانی و روشنایی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون۱۳ سرمایه گذار در این ناحیه صنعتی جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کرده اند.

این مسوول همچنین گفت: ناحیه صنعتی طارم سفلی به دلیل اینکه از قطب های اصلی تولید زیتون در کشور است می تواند به کانونی برای استقرار صنایع تبدیلی غذایی در منطقه تبدیل شود.

استان قزوین دارای ۶ ناحیه صنعتی است.

نواحی صنعتی از شهرک های صنعتی کوچک تر بوده و زیر ۱۰۰ هکتار مساحت دارند و برای استقرار صنایع کوچک در جوار شهرهای کوچک ایجاد شده اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha