۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۰۲
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84479487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حفظ وحدت می‌تواند مسیر سخت کنونی دولت را هموار کند

اصفهان-ایرنا- فرمانده لشکر هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت سیزدهم کار خود را در شرایط سختی را آغاز کرده است و می‌توان با حفظ وحدت مسیر رفع مشکلات را هموارکرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سردار سیف الله رشید زاده شامگاه سه‌شنبه در نهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان تیران و کرون در مسجد حوزه علمیه این منطقه افزود: برون رفت و اعتلای کشور به وحدت و انسجام بین گروه های سیاسی و اقشار مختلف دارد.

وی تاکید کرد: تفرقه و اختلاف به نفع منافع ملی نیست و باعث می‌شود که دشمنان از ناآرامی و تلاطم سوء استفاده کنند.

سردار رشید زاده مشکلات را مانع تحقق آرمان‌های نظام مثل گسترش عدل و عدالت بیان‌کرد و گفت: دفاع مقدس تمام نشده و تنها نوع آن عوض شده است.

وی با بیان اینکه خاکریز جنگ‌ از مرزهای کشور به خانه‌های ایرانیان آمده خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در جنگ سخت شکست خورد وارد عرصه جدیدی به نام جنگ نرم شد و این سال‌ها از طریق فضای مجازی اعتقادات و بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار داده است.

سردار رشیدزاده اضافه‌کرد: فضای مجازی قابلیت‌های زیادی دارد اما مثل میدان‌مین باید مراقب آسیب‌های آن باشیم تا دچار نگرانی و معضلات اجتماعی نشویم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس توجه به نیازهای فرهنگی را مهم بیان‌کرد و گفت: با این همه هجمه دشمن نیاز به فعالیت گسترده است و کم کاری‌ها باید جبران شود.

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای طلبه و روحانی تیران و کرون به همت دفتر امام جمعه تیران و کرون و حوزه علمیه مکتب اهل البیت(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد که از مقام شامخ و تلاش های این قشر در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

شهرستان تیران و کرون  ۴۵۰ شهید، نزدیک به ۷۰۰ جانباز و ۲۸ آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha