برخی دستگاهها وظایف خود را در پیشگیری از جرم به درستی انجام نمی‌دهند

قزوین -ایرنا- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: متاسفانه برخی دستگاه ها وظایف خود را در زمینه پیشگیری از جرم به درستی انجام نمی دهند که باید پاسخگو باشند چون در برابر مردم وظیفه و تکلیف دارند..

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز سه شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین، افزود: پیشگیری از وقوع جرم از وظایف اصلی دستگاه قضا است ولی همه نهادها باید مشارکت جمعی در این موضوع داشته باشند.

این مسوول افزود: پیشگیری از وقوع جرم امری فراقوه‌ای و فراسازمانی است و به مشارکت همه جانبه و برنامه محور دستگاه‌ها نیاز دارد.

وی اظهار داشت: باید توجه کرد که بخشی از ارتکاب جرایم در دستگاه ها به وقوع می پیوندد و اگر افراد و اشخاص جامعه نیز مرتکب جرم می شوند بخشی به ضوابط و قوانین دستگاه‌ها بر می گردد.

شعبانی افزود: از همه دستگاه ها که در این زمینه مشارکت جدی دارند تشکر می کنیم و درخواست داریم این مشارکت را افزایش دهند.

این مسوول گفت: ارتکاب جرم خسارت های زیادی به جامعه وارد می کند و باید با هم افزایی دستگاه‌ها خسارات و آسیب های وارده را در ابعاد مختلف کاهش دهیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس،گفت: در تاریخ کشور ایران سابقه نداشته است که هشت سال جنگ تحمیلی به کشور تهاجم شود ولی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.

وی گفت:در این جنگ هشت ساله همه دنیا فهمید ایران ابرقدرتی است که دنیا تاب و توان مقابله با آن را ندارد به همین دلیل بعد از آن جنگ، فکر تجاوز نظامی به خاک ایران را از ذهن خود پاک کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha