۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۴۵
کد خبر: 84478890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جباری: استقلال نیاز به مدیر بزرگ دارد

۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۴۵
کد خبر: 84478890
جباری: استقلال نیاز به مدیر بزرگ دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرد.

علی جباری روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه ایشان خیلی زودتر از اینها باید از استقلال می‌رفت و نمره  او در طول دورانی که در صندلی مدیریت باشگاه استقلال نشستند منفی بود.

وی افزود: مشکلات امروز استقلال مربوط به سال‌های گذشته است، به دورانی که مسعود سلطانی‌فر بر مسند وزارت ورزش نشست و با تصمیات خود این تیم را به شرایط بحرانی و حاشیه‌ای رساند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است، تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد و در چند ساله گذشته مدیرانی برای این تیم انتخاب شدند که نتوانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

جباری تصریح کرد: من یک خاطره‌ای را چند بار تعریف کرده‌ام و بد نیست یکبار دیگر آن را بر زبان بیاورم. سال پیش در آستانه انتخاب مددی من و چند پیشکسوت استقلال به وزارت ورزش و جوانان دعوت  شده بودیم، ناگهان درب اتاق باز شد و مددی به همراه یکی از مدیران آن زمان وزارت ورزش وارد شد من به نشانه اعتراض بلند شدم و گفتم اگر مددی حضور داشته باشد من می‌روم که با اعتراض من او را به اتاق دیگری بردند تا نشست ادامه داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من می‌دانستم مددی نمی‌تواند کوچک‌ترین بازدهی برای استقلال داشته باشد، استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرند و شخصی را انتخاب کنند که به روزهای تلخ استقلال پایان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha