از حضور رئیس فدراسیون اسکواش عراق تا دیدار با دبیرکل کمیته ملی المپیک

تهران- ایرنا- مسئولان فدراسیون اسکواش عراق برای امضای تفاهم‌نامه به تهران سفر کرده‌اند و قرار است با دبیرکل کمیته المپیک نیز دیدار و گفت‌وگو کنند.

به گزارش ایرنا، اواخر مرداد سال جاری بود که رئیس فدراسیون اسکواش عراق به تهران سفر کرد و در دیدار با مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان زمینه همکاری و تعامل طرفین فراهم شد.

در این سفر علی جهاد در بازدید از مجموعه های ورزشی تهران همچنین با سفر به استان فارس در جریان روند فعالیت اسکواش ایران قرار گرفت و شرایط ساخت فضاهای اسکواش توسط متخصصان ایرانی را بررسی کرد.

پس از بررسی های اولیه و رسیدن به یک نقطه مشترک، مسئولان فدراسیون اسکواش عراق بار دیگر به تهران سفر کردند تا تفاهم نامه مشترک میان فدراسیون دو کشور را به امضا برسانند. در این بازدید علی جهاد رییس فدراسیون عراق به همراه نایب رییس خود میهمان فدراسیون اسکواش ایران است، همچنین در این سفر وی با دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز دیدار خواهد داشت.

ساخت فضاهای ورزشی اسکواش در کشور عراق توسط شرکت های ایرانی، برگزاری اردوهای مشترک ورزشی میان دو کشور، استعدادیابی و بهره گیری از تجارب فدراسیون اسکواش ایران در عراق از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha