شرکتی سمنانی در قالب طرح بوم‌واره پنج میلیارد ریال تسهیلات گرفت

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: پنج میلیارد ریال تسهیلات به یک شرکت بومی در قالب طرح بوم‌واره در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این استان پرداخت شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به ایرنا، سید یاسر حسن پور بیان کرد: شرکت امن‌پرداز رایادژ تنها شرکت بومی  در استان سمنان است که مبلغ پنج میلیارد ریال تسهیلات را از محل وجوه اداره‌شده در قالب طرح بوم‌واره دریافت کرد.

وی ادامه داد: طرح بوم واره به عنوان یکی از خدمات زیرمجموعه طرح ایران نوآفرین، فعالیت خود را برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده حوزه فاوا در زمان شیوع موج اول بیماری کووید۱۹ آغاز کرد.

حسن پور در تشریح جزئیات طرح بوم واره گفت: در این طرح شرکت های بزرگ با توجه به حوزه کاری خود خدماتی را به شرکت های کوچکتر ارائه می دهند و در مقابل سازمان فناوری اطلاعات منابع مالی و حمایتی خود را در قالب تسهیلات ارزان قیمت در اختیار شرکتهای بزرگ ارائه دهنده سرویس قرار می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در این طرح شرکت‌های استفاده‌کننده از خدمات می‌توانند در یک بازار رقابتی متشکل از  تامین‌کنندگان مختلف در سطح کشور، نسبت به انتخاب تامین‌کننده خدمات موردنظر خود اقدام کنند.

حسن پور یادآور شد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به سایت توان آفرین به نشانی اینترنتی tavanafarin.ito.gov.ir   مراجعه کنند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha