۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84461830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متخلفان عرضه تخم مرغ در استان سمنان ۲۴ میلیارد ریال جریمه شدند

سمنان- ایرنا- معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: متخلفان امتناع از عرضه تخم مرغ در استان ۲۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی یحیایی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: طی بازرسی از مرغداری های تولیدکننده تخم مرغ و همچنین واحدهای عرضه کننده در سطح عمده و خرده فروشی، ۱۵ مورد پرونده تخلف امتناع از عرضه کالا در این واحدها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این تعداد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال تشکیل که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: تولیدکنندگان تخم مرغ و واحدهای عرضه کننده این کالا در استان در جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان موظف هستند قیمت های مصوب را رعایت کنند.

وی هشدار داد: در صورت رعایت نشدن قیمت های مصوب و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی ، اخفاء و امتناع از عرضه کالا و قاچاق ، بر اساس قوانین نظام صنفی و قوانین تعزیرات حکومتی ، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

یحیایی افزود: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور برای هرکیلوگرم در مرغداری ۱۴ هزار تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان وادارات شهرستانها اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha