۳۵۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی خرمدشت برای استقرار صنایع آماده است

قزوین- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی خرمدشت به منظور پاسخگویی به نیازهای سرمایه گذاران متقاضی و استقرار صنایع آماده سازی و دارای زیرساخت شده است.

حمیدرضا خانپور روز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی خرمدشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرک خرمدشت واقع در شهرستان تاکستان از حیث مساحت و اراضی در نظر گرفته شده برای استقرار صنایع بزرگترین شهرک صنعتی کشور محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۶۸ واحد تولیدی با سرمایه گذاری سه هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای هزار و ۷۳۱ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت دارای پروانه بهره برداری هستند.

این مسوول از خرمدشت به عنوان شهرکی که در آینده نزدیک به محل استقرار کارخانجات و صنایع مهم کشور تبدیل خواهد شد نام برد و گفت: ۲ هزار و ۲۲۳ هکتار زمین در این شهرک صنعتی برای واگذاری به سرمایه گذاران و استقرار صنایع پیش بینی شده است.

این مسوول یادآور شد: حجم پیش بینی شده سرمایه گذاری سرمایه گذاران جذب شده در این شهرک صنعتی طی سال جاری ۳ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: با این میزان سرمایه گذاری برای ۳۲ هزار و ۸۵۳ نفر در این شهرک صنعتی اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از خرمدشت به عنوان یکی از شهرک های پرتقاضا برای سرمایه گذاری در استان و کشور نام برد و یادآور شد: طی سال جاری هشت هکتار زمین به سرمایه گذاران متقاضی که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند، واگذار شده است.

استان قزوین علاوه بر دارای یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha