محرابیان مدیری توانمند برای پاسخگویی به مطالبات مردم است

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی نیرو را مدیری توانا برای توفیق در برآورده کردن مطالبات مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علی اصغرخانی »در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های «علی اکبر محرابیان» وزیر پیشنهادی نیرو گفت: آقای محرابیان مدیری توانمند، متخصص با دانش در حوزه نیرو است که از توانایی لازم برای هدایت و موفقیت این وزارتخانه برخوردار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: وی فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است که در دوران مسوولیت خود نیز عملکرد درخشانی به جا گذاشته و پروژه های بسیار را به ثمر رسانده است.

وی با بیان اینکه سوابق وی سبب پاسخگوی برای مطالبات مردم و حل مشکلات آنان می شود، افزود: ایشان در تمام مسُولیت های که داشته است تعهد، تخصص، توانمندی و روحیه انقلابی و جهادی خود را ثابت کرده و عملکردی هدفمند داشته است.

نماینده مردم شاهرود با تاکید بر اینکه محرابیان در صنعت داخلی و گسترش صنایع سوابق ارزشمندی به جا گذاشته است، گفت: هم صلاحیت علمی و هم سوابق اجرایی ایشان برای رای اعتماد جهت تصدی وزارت نیرو کفایت می کند و هم اینکه می تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

خانی خاطرنشان کرد: کارهایی که در زمینه برق و آب باید صورت گرفته به خوبی سطح بالای مدیریت ایشان را توصیف می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha