گزارش کمیسیون ها درخصوص برنامه وزرای پیشنهادی شفاف نیست

تهران- ایرنا- نماینده مردم رودبار گفت:گزارش کمیسیون ها درخصوص وزرای پیشنهادی شفاف نیست، پرسشنامه ای برای این موضوع طراحی شده تا کمیسیون ها نقاط ضعف و قوت هر وزیری را اعلام کنند و تصمیم گیری برای نمایندگان راحت تر شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مهرداد گودرزوند چگنی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی  گفت: گزارش کمیسیون ها درخصوص وزرای پیشنهادی شفاف نیست، پرسشنامه ای برای این موضوع طراحی شده تا کمیسیون ها نقاط ضعف و قوت هر وزیری را اعلام کنند و تصمیم گیری برای نمایندگان راحت تر شود، اما متاسفانه در گزارشات ارائه شده موضوعات غیرشفاف مطرح و به صورت کلی گفته می شود، لذا باید این رویه اصلاح شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از صحبت موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی نباید برخی در میان صندلی ها حرکت کرده و موضوعات جدیدی را مطرح کنند. پس از نطق موافقان و مخالفان، گزارش کمیسیون و صحبت های وزیر، نمایندگان خود باید برای رأی تصمیم گیری کنند.

وی گفت: کسی که در دانشگاه مسئولیت دارد، نگاهش به موضوعات بین المللی است و نباید ریاست دانشگاه را با ریاست یک اداره یا اداره کل مقایسه کرد و شان دانشگاه را پایین آورد. رئیس دانشگاه می تواند با تمامی مجامع جهانی مکاتبه داشته باشد و این تجربه مفید برای کشور می تواند موثر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha