فعالیت مجدد طلاب یزدی در کنار کادر درمان آغاز شد

یزد- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه یزد گفت: فعالیت طلاب و گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا در کنار کادر درمان و بیماران در بیمارستان‌های استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد شمس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص همکاری همگان در مقابله با ویروس کرونا افزود: با توجه به شرایط موجود، امروز مانند زمان جنگ تحمیلی نیاز به بسیج تمامی امکانات برای شکست دادن این ویروس است..

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون همواره همگام با سایر اقشار جامعه به ایفای نقش فرهنگی و اجتماعی خود عمل کرده‌اند ادامه داد: طلاب و گروه‌های جهادی حوزه مانند گذشته آمادگی انجام وظایف انسانی به منظور ریشه کنی ویروس کرونا در کنار کادردرمان و مردم را فعالانه دارند.

این مسوول تصریح کرد: با توجه به درخواست بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزویان و طلاب جهادی در کنار سایر اقشار و کادردرمان و بهداشت با حضور در بیمارستان‌ها برای کمک‌رسانی بیماران کرونایی طبق نظر مسوولان و حسب ضرورت با قوت ماموریت‌ها را انجام می‌دهند.

شمس از آمادگی این حوزه در صورت نیاز برای در اختیار گذاشتن فضای حوزه‌های استان برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خبر داد.

هفته گذشته یک هزار و ۲۶۳ فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شدند و از این تعداد ۱۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش این واحد دانشگاهی بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha