مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی: نیازمند تقویت شبکه تبلیغی هستیم

مشهد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از ابزارهای دشمن برای مدیریت افکار مردم، به‌ویژه در کشور ما استفاده از ابزار تبلیغات و رسانه است و ما برای مقابله با آنها نیازمند تقویت شبکه تبلیغی در حوزه رسانه هستیم.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص منویات مقام معظم رهبری افزود: شناسایی دقیق و ایجاد راهکار لازم در حوزه تبلیغات از جمله وظایفی است که همه ما باید در این عرصه قدم گذارده و آنرا در برنامه خود جای دهیم.

وی ادامه داد: طبیعتا یکی از برنامه‌های جدی افرادی که بخواهند مبارزه با دشمن را سرلوحه کار خود قرار دهند این است که نقطه‌ای که دشمن روی آن دست گذاشته و روی آن سرمایه گذاری می‌کند را به نحو درست بشناسند و برای مبارزه با آن طرح عملیاتی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در فضاهای تبلیغاتی،  کارهای مثبت و خوبی می‌توانیم انجام دهیم ولی انجام نمی‌دهیم و دشمن بیشتر از این فضا استفاده می کند، که باید با اقدام در این فضا و نشر دستاوردها، در مقابل دشمن گام های رو به جلوی برداشت.

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: یکی از اقداماتی که می‌توانیم انجام دهیم به فرموده امام(ره) نشر خوبیها و به فرموده رهبر معظم انقلاب امیدآفرینی است که با تبلیغات درست نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته باید انجام داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha