قزوین به عنوان استان برگزیده لیگ علمی پایا انتخاب شد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین از کسب عنوان برگزیده در لیگ علمی پایا برای دومین سال متوالی خبر داد.

 سرهنگ محمد سرباز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به کسب رتبه برتر استان قزوین در زمینه برنامه های مختلف سازمان بسیج دانش آموزی کشور از جمله،   لیگ علمی پایا، روابط عمومی، فضای مجازی و بصیرت افزایی در انتخابات، اظهار داشت: استان قزوین در چهارماه گذشته بار دیگر در حوزه‌های مختلف سرآمد شد و مقام ‌های مختلفی را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

این مسوول گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی و حوزه‌های مقاومت استان قزوین با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به صورت تخصصی در فضای مجازی و حقیقی در راستای بصیرت افزایی دانش‌آموزان ورود پیدا کرد و با فعالیت شبانه‌روزی خود اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی افزود: در راس این اتفاقات خوب، مشارکت حداکثری دانش‌آموزان رای اولی، فرهنگیان و خانواده‌ها در پای صندوق‌های رای و مشارکت در پویش های انتخاباتی بود که این امر استان قزوین را به عنوان استان نمونه در بخش بصیرت افزایی در انتخابات در سطح کشور معرفی کرد.

این مسوول افزود: با توجه به اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور متولی و برگزار کننده‌ بزرگترین مسابقات علمی در سطح جهان اسلام است و هرساله دانش‌آموزان بسیاری از سراسر ایران و کشورهای اسلامی در این مسابقات شرکت می‌کنند استان قزوین نیز همانند سال‌ گذشته به عنوان استان برگزیده در سطح کشور معرفی شد.

سرباز ابراز کرد: حدود ۲۱۸ تیم پنج نفره از استان قزوین در این مسابقات شرکت کردند که ۷۸ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و از میان آنها هشت تیم در رشته‌های کارآفرینی، پژوهش، علوم انسانی و ریاضی به مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا از حوزه‌های شهید فهمیده یک، زینب کبری(س) و ام ابیها(س) راه پیدا کردند.

این مسوول اضافه کرد: ضمن تشکیل گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی توسط استان قزوین برای اولین بار در سطح کشور و تعامل خوب خبری و رسانه ای این سازمان با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای استان قزوین و همچنین برگزاری ویژه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سیمای استان قزوین، سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در بخش رسانه، روابط عمومی و فضای مجازی به عنوان استان برتر در این حوزه نیز معرفی شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت تشکیل گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی در استان عنوان کرد: گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی به جهت تسریع، کیفیت افزایی و اثر بخشی به فعالیت دانش‌آموزان و همچنین جلوگیری از آسیب‌های به عمل آمده از این فضا تشکیل شد تا دانش‌آموزان در راستای فعالیت‌های هدفمند خود در این عرصه بتوانند از آسیب‌ها در امان مانده و از این فضا به بهترین نحو ممکن در راستای مقابله با توطئه های دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم استفاده کنند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: دانش‌آموزان بسیجی و غیر بسیجی که به فعالیت در حوزه‌های مختلف فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و پایش علاقه مند هستند با ورود به لینک yun.ir/hzx۹ag  و انجام فرآیند گزینش می‌توانند به اعضای گردان سایبری بسیج دانش آموزی استان بپیوندند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha