معاون استاندار کرمان: حمایت‌ از اتباع علیه کرونا بدون تبعیض بوده است

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: این استان خدمات مناسبی بدون تبعیض با شهروندان ایرانی در همه زمینه ها به‌ویژه در مقابله با ویروس کرونا به اتباع خارجی ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با بیان اینکه این اداره کل وظایف سنگینی به عهده دارد و از حساسیت زیادی برخوردار است افزود: طی بیش از چهار دهه در جمهوری اسلامی خیل عظیمی از اتباع خارجی در حوزه های مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی بدون هیچ تبعیضی همانند شهروندان ایرانی خدمات رسانی و حمایت شده اند.

وی اظهار داشت: شرایط ناپایدار سیاسی کشور افغانستان و ورود افراد بیشتری به کشور و افزایش نیازهای اتباع از یک سو و درگیری با بیماری کرونا از سوی دیگری رسیدگی به امور را دشوار کرده اما تاکنون دولت جمهوری اسلامی در این امر حمایت‌های لازم را انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: هویت بخشیدن به اتباع از مهمترین فعالیت های این دولت بوده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات علی شفیعی مدیرکل سابق امور اتباع و مهاهجرین خارجی استانداری کرمان، محمدرضا مهدلو را به‌عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کرد.

مهدلو طی حکمی از سوی استاندار کرمان در این مسئولیت منصوب شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha