۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84416062
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

حدود ۱۷۶ میلیارد ریال اعتبار به جوین خراسان رضوی اختصاص یافت

سبزوار- ایرنا- فرماندار جوین گفت: ۱۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار تملک دارایی و استفاده متوازن از منابع کشور، امسال به این شهرستان غربی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

حسین جمشیدی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبارات در قالب ۲۰ فصل، ۵۲ برنامه و ۸۲ طرح در شهرستان جوین هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح توازن منطقه‌ای شهرستان جوین در بخش‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توسعه روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.

فرماندار جوین همچنین با اشاره به پیگیری مصوبات سفر 2 ماه گذشته استاندار خراسان رضوی به این شهرستان گفت: این سفر ۳۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، خدماتی و بخش کشاورزی  برای این شهرستان به همراه داشت.

جمشیدی افزود: عمده این مصوبات در بخش‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و توسعه فضای بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم (ع) و تکمیل مجتمع  فرهنگی اجرای طرح‌های شهرداری‌ها، آزادسازی حریم رودخانه‌ها و مرمت و لایروبی قنوات بوده است.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می‌رود.

شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha