۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84409701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه وزارت آموزش و پرورش سرمایه گذاری در مقاطع ابتدایی است

بجنورد-ایرنا- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش جذب سرمایه گذاری در بخش ابتدایی است.

به گزارش ایرنا رضوان حکیم زاده دوشنبه شب در آیین افتتاحیه دبستان ابتدایی ۶ کلاسه آزادگان شیروان اظهار داشت: وزارتخانه متبوعش به دنبال سرمایه گذاری دولتی و جذب سرمایه های خصوصی در مقاطع آموزش ابتدایی است.

وی خاطرنشان کرد: احداث فضای آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه خانواده برای تحصیل دانش آموز امکاناتی در منزل نداشته باشد،باید  در مدارس کمبودها برطرف شود.

وی ضمن تاکید بر احداث فضاهای آموزشی اظهار داشت: هر جایی مدرسه ای احداث شود درب زندان ها بسته و رفاه افزایش پیدا می کنند بنابراین  سرمایه گذاری برای کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید زیاد در این زمینه سرمایه گذاری شود.

وی  برنامه وزارت آموزش و پرورش را  اهتمام سرمایه گذاری برای دوران ابتدایی اعلام کرد.
حکیم زاده با بیان این که گام اول در فضای آموزشی احداث مدرسه است اضافه کرد: فضای آموزشی در علم و تربیت بسیار مهم است و دانش آموزی که در مدرسه گام بر می دارد علاوه بر مدرسه در سه فضای عاطفی روانی، اجتماعی و علمی و آکادمیک گام بر می دارد که می تواند بسیار مثبت باشد.
وی در خصوص هنرستان کارآفرین سد بارزو شیروان تصریح کرد: باید تلاش های خوبی برای مهارت های لازم دانش آموزان عشایری فراهم شود که زمینه ای برای رفع مسائل و مشکلات انجام خواهد شد.
هم اکنون  ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha