نایب رئیس شورای عالی وکلا: مردم از انتخاب رئیسی پشیمان نخواهند شد

تهران- ایرنا- یوسف رضا ادیب زاده نایب رئیس شورای عالی وکلا یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را عزم جدی وی و معاونان قوه قضاییه در برخورد با فساد و احقاق حقوق عامه دانست و تاکید کرد: مردم از انتخاب او پشیمان نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون حمایت از اعضاء و صیانت مرکز وکلا بعد از ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه رئیسی پرچمدار مبارزه با فساد و تثبیت بیشتر عدالت در دستگاه قضا بوده است، گفت: او با تدوین و ابلاغ سند تحول قضایی، معماری عظیمی در دستگاه قضا و در گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف ایجاد کرد.

ادیب زاده همچنین گفت که عملکرد مثبت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون قوه قضاییه در این راستا قابل تقدیر است.

وی در ادامه افزود: چون قوه قضاییه، پناهگاه مردم و از ارکان حیاتی و نجات بخش جامعه است، او و دیگر عزیزان این قوه با انجام اقدام های ارزنده در دستگاه قضا موجبات جلب اعتماد و رضایت فزاینده افکار آحاد عمومی جامعه به نظام و دستگاه قضا را مهیا و فراهم کردند که این موضوع نه تنها سبب محبوبیت فزاینده برایشان شد، بلکه بدون شک دستاوردی عظیم برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

نایب رئیس شورای عالی وکلا تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تقویت بخش نظارتی و مبارزه با جرائم عمومی، فساد اداری، اقتصادی، ایجاد امنیت، پیشگیری از جرائم و ارتقای دانش حقوقی مردم و رعایت و تقویت بیشتر حقوق شهروندی و عموم مراجعان به دستگاه قضا، کارنامه قوه قضاییه را با درخشش فزاینده‌ای مواجه ساخت.

وی با اشاره به اقدام های موثر رئیسی در زمان انتصابشان در دستگاه قضا، گفت: افکار عمومی با ظهور چنین اقدام های ارزشمند و بی بدیلی از اقدامات قوه قضاییه حمایت و اقدام های انقلابی و جهادی و اینچنین ارزشمند انقلابی و ولایی موجب شد عموم مردم عزیز از این سرمایه ملی بیش از پیش حمایت و او را به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری بدل کرد.

ادیب زاده در پایان افزود: بنده یقین دارم که حضور رئیسی در دستگاه اجرایی هم مانند حضور پربرکت او در قوه قضائیه منشاء خیرات و برکات فراوانی خواهد شد و به طور حتم مردم عزیز و شریف ایران از این انتخاب شایسته خود پشیمان نخواهند شد و ان شاءالله با انتخاب یکی از همراهان او در مسند ریاست قوه قضاییه، راه وی ادامه خواهد داشت و برای ملت شریف جای نگرانی نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha