۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84378596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی در گندم زارهای شاهین‌دژ مهار شد

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 84378596
 آتش‌سوزی در گندم زارهای شاهین‌دژ مهار شد

مهاباد- ایرنا- مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ گفت: آتش سوزی در چهار هکتار از مرارع گندم بخش کشاورز این شهرستان مهار شد.

مجید نوربیگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل آتش‌نشانی شهرداری شاهین‌دژ با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با یک دستگاه خودرو به محل مورد نظر واقع در حد فاصله روستاهای "گول" و "آغچه مسجد" در بخش کشاورز این شهرستان اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه هنوز علت این آتش سوزی مشخص نیست، ادامه داد: در این حادثه چهار هکتار از مزارع گندم دچار حریق شده و از بین رفت.

مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش اکیپ آتش نشانی شهر کشاورز آتش سوزی قبل از سرایت به سایر مراتع و مزارع کشاورزی خاموش شد.

وی اظهار داشت: از شهروندان، دامداران، گردشگران و کشاورزان خواست تا برای پیشگیری از حوادث و نابودی منابع طبیعی، اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از آتش‌سوزی رعایت کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

به گزلرش ایرنا، هم‌اکنون این سازمان در شاهین‌دژ در قالب یک ایستگاه، ۱۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از چهار دستگاه خودرو و یک آمبولانس فوت‌بر، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha