۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84375683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات پرش با اسب در قزوین برگزار می‌شود

۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84375683
مسابقات پرش با اسب در قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا –دبیر هیات سوارکاری استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات پرش با اسب استان در سال جاری جمعه چهارم تیرماه امسال در رده‌های تشویقی، مبتدی، نونهال و نوجوان به میزبانی باشگاه سوارکاری سروش برگزار می‌شود.

علی میزبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به شکل استانی برگزار می شود اما معمولا سوارکارانی از استان های همسایه به ویژه زنجان هم در این رقابت ها حضور می یابند.

وی اضافه کرد: اولین دوره این مسابقات ۲۱ خردادماه برگزار شد و تا پیش از این تاریخ، محدودیت های ستاد مقابله با کرونا مانع برگزاری مسابقات بود.

میزانی گفت: پیش بینی ما این است که در این دوره از مسابقات حدود ۶۰ سوارکار به رقابت با یکدیگر بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا کلیه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مسابقات رعایت می شود و حضور تماشاچی نیز به دستور ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

میزبانی اضافه کرد: در این مسابقات به همراه داشتن مدارک شناسایی و برگ سلامت اسبها که از سوی اداره دامپزشکی محل باشگاه صادر شده باشد ضروری است و از شرکت اسب های بدون مجوز سلامت جلوگیری به عمل می آید.

این مسوول افزود: همچنین دارا بودن کارت بیمه ورزشی برای تمامی سوارکاران شرکت کننده الزامی است و البته برگزاری مسابقه منوط به وضعیت بهداشتی و شرایط کووید ۱۹ در استان قزوین خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha